Umeå & Eskilstuna....

... häääääär kommer jag!!!! och Sara förståss =)

Nu bär det av. Ska BARA ha lite lab kl 08.00 i skolan först... Sara och jag läser ju en kvällskurs för och va lite extra ambitiösa - fråga ej varför! Nu har vi iaf skrivit dagbok en dag där vi skrivit ner PRECIS allt vi ätit och gjort under en dag. Väga everything, tom mjölken i kaffet! Hm.. mkt väga blir det. Sen ska vi se om vi äter "lagom" eller om vi trycker i oss för mycket eller om vi äter för lite.

Sen går flyget till Umeå vid 14.00 - STRESS! Men vi fixa de =)

Ha det bra allihopa för det ska vi ha - fest ikväll!

Ska träffa 2 kompisar där uppe som jag träffade när jag var au pair i London - ska blir sååå skoj! Ska tom bo hos en av dem.

HEJDÅ!


Helt normala...

Kommentarer
Postat av: Johanna

MEN VAD ÄR DÅ DETTA???

En uppdatering????

WOW cat, vad glad jag blir, håll igång den!



Ha det bäst i helgen och ta det nu lugnt med drickat/ mamma Johanna

2008-10-11 @ 08:59:08
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha labben börja 9..... :)

2008-10-11 @ 21:37:33
URL: http://franzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0