Tiden går...

Om EXAKT fem dagar har jag min sista TENTA! (-eh inte lika coolt, tur man har några dar till att plugga på!)

Om EXAKT två veckor (på dagen) tar jag EXAMEN!! wiiiiiiiiiiiiiiiii coolt.

Om EXAKT två veckor (på kvällen) är jag på världens bästa EXAMENSMIDDAG med alla jag älskar!

Om EXAKT sju dagar ska jag redovisa mitt EX-JOBB

Om EXAKT sjutton dagar åker jag på ROADTRIP men mina bästa tjejer i klassen! =)

Om EXAKT tre veckor och tre dagar jobbar jag för första gången som KLAAAAR och på gotland =) (om man nu klarar tentan vill säga..)


Jag bloggar inte så mkt nu men jag har dömkt och tänka på och fixa så ni får stå ut.



Ps. För alla er som vet vem Pekka är så fick Johanna och jag choklad av honom igår =) Han lämnade det på bordet med en lapp. Snällt va!?!

Kommentarer
Postat av: clara

Ses så fram emot att få träffa dig!

2008-05-24 @ 09:08:57
URL: http://cklaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0