Puh....!!

Äntligen hemma.... det har varit två fullspäckade dagar här bakom mig. Igår hade jag besök från 09.00 - 23.00. Det var hur nice som helst =) 22.30 såg Sara och jag "Morgonsoffan" - vad var det för ett skämt????? Seriöst... så kul var det inte....!! Men det var kul när de berätta att de tagit bort ett krav för att bli polis. Nu räcker det med att knacka på rutan istället för att samtidigt säga "hur var det här då?"... hehe stört.

HUR MÅNGA TYCKTE ATT DET VAR BRA?

Sen idag har jag varit i skolan från klockan 09.00 - 21.00 med ett litet mellanrum då Lina och jag var hemma hos Rose i en och en halv timme  och drack supergott TE =)

Det jag vill få ut av detta är att jag inte:

- hunnit handla mat och mjölk och sånt som är döviktigt
- hunnit träna... men ska göra de imrgn, yeah!
- hunnit prata med rami normalt, bara blivit korta samtal...naaaa
- hunnit duscha varje dag som jag brukar... (jag luktar dock inte så mkt svett för de som ngn annan på S, hihi)
- hunnit laga mat klokt. --> fick äta macka till middag idag...


Tur att detta bara pågått i 2 dar =) Sen måste jag säga att jag ÄLSKAR besök även fast jag inte hinner handla!!! =)

Det var de de!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill komma o besöka snart igen :)

2008-03-13 @ 22:37:21
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: ME&MY

jag såg det inte..
var dom tvungna att säga så eller hittar du på?

2008-03-14 @ 12:26:45
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0