Kan fötter krympa???

SERIÖST!

Som ni ser i förra inlägget så är jag ju ute efter ett par pums... ja just de. I helgen var jag på stan en sväng och tänkte att "nu ska jag hitta ett par ASSNYGGA pumps". Jag gick runt och strosa och hitta HUR många snygga som helst MEN kunde inte ha ett enda par!! Jag har aldrig i hela mitt liv haft problem att hitta skor men nu verkar det som att alla är för stora, glappar som fan i hälen... hittade till och med ett par jättesnygga vita vårskor som jag ville ha och inte ens dem kunde jag ha MED strumpor, hur ska de då gå UTAN strumpor?????

Sen resten av dagen och nu med är jag fan deppig... vad är problemet med mina fötter. Har de krymt eller är det butikerna som gjort 36 till en större sko.... ?!?

Jag säger bara MERA 35or i butikerna!!!!!!


Hörreni, kan fötter krympa?

Kommentarer
Postat av: ME&MY

du får handla på barnavdelningen =p
bäbisfot!

2008-03-10 @ 19:36:00
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0