Jobb...

Jaha, då har man varit på arbetsintervju i stockholm, det gick ju bra faktiskt! Jag svarade snällt på alla chefens frågor så det var inte så svårt =)

Hon frågade "säg ngt bra om dig själv" - jag svarade att jag typ alltid är glad, har lätt att sammarbeta med andra människor och att jag är positiv osv..

Sen fråga hon "säg ngt dåligt om dig själv" - ehhhhhhhhh ASSÅ JAG KOM INTE PÅ NGT DÅLIGT! haha stört. Men ärligt, jag är alltid i tid, typ aldrig sjuk, gör vad jag ska på jobbet, är glad osv... haha jag kom verkligen inte på ngt.. SKITSVÅRT.. Sen att jag kan bli lite framsig ibland är ju inget man vill skryta om direkt =)

jaja, sen var det ju det: ska jag jobba på gotland eller i stockholm i sommar???
Ram har semester 4-5 veckor i sommar och lär va på gotland då så de vore ju grymt att va på gotland tillsammans då... hm... tåls att tänka på - det är inte lätt med vart man ska jobba asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0