Hårutväxt

Ska åka hem till gotland över påsk och eftersom att jag är så j*vla sen på att bestämma mig om jag skulle åka hem eller inte så har frisören INGEN tid ledig då jag kommer hem... suck!

Jag måste ju fixa till min utväxt, den är ju inte värsta men man känner sig ändu sunki på nå sätt när man har lite utväxt... hur ska jag göra nu?

Frågan är om jag ska be min kompis Jeanette göra de. Hm, men jag har lovat mig själv att alltid gå till frisören och färga pga. att jag totalförstört mitt hår när jag färgat själv tidigare...

En kompis till mig sa "det är inne med utväxt". Okej att det är inne men NEJ jag tycker inte att det är snyggt....fult fult fult fult fult fult.

Kommentarer
Postat av: ME&MY

jag hade gjort det om jag inte vore gravid, väteperoxiden är skadlig...
men sen kan jag hjälpa dig gums!

2008-03-10 @ 19:37:21
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Evelina

Nej, usch.. Hemskt med utväxt! ;/

2008-03-11 @ 19:53:06
URL: http://evvvelina.blogg.se
Postat av: Jeanette

Törs du?!?

2008-03-12 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0