En termin to go!

Ja, då har man avverkat 5 terminer av 6 =) Bara en kvar, OM jag inte ska läsa vidare sen vill säga. Det känns just nu som att jag inte ska läsa vidare, men vi får se. Man kan ju iaf alltid söka in och så får man se om man säger ja eller nej! Smart va.

Ikväll är det Stocken som gäller =) Det är tydligen så himla mycket folk där idag så vi sk va där typ HALV 7!!! Det är nästan helt stört... Men vill man komma in på stället så... Förfesten börjar iaf hos mig kl 16.00 =)
Hm, det kanske bara blir Rose och jag på förfesten, vissa går i skolan hela eftermiddagen och vissa bangar för att PLUGGA och åka till STOCKHOLM! Men men, jag förstår er...men det är synd ni inte kan följa me!
Sen vet jag inte om INFA (thomas =) )tänker dyka upp, det får vi se!

image264
Förfestbrudarna

Igår gjorde jag lax med potatis, broccoli och en kall supergod sås! Det var verkligen hur enkelt som helst att göra och åndå så gott. Ett av mina nyårslöften - ska äta mer fisk! (man blir smartare då har jag hört, eh om det nu är sant..)

Imorgon åker jag till Stockholm, ska ut och äta med Rami, mamma och pappa, ska bli najs!
Sen på lördag har Anna och Karin FEST i uppsala med mat och allt =) Ska bli riktigt kul och se vad de kommer fixa för skojiga grejer!

Nej nu ska jag göra lite annat grajs.

/ Cat in the hat

Kommentarer
Postat av: Sara

weee.. fint inlägg o fina brudar! :) Hoppas ni får skoj ikväll! Nej back to plugget...

2008-01-17 @ 13:06:36
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0