2008!!

Nu har det gått ETT ÅR TILL!! Tiden går ju bara fortare och fortare nu för tiden..

Igår var det fest ute i Vibble med mat och dricka och spel (som ingen ville spela...bara jag o cajsa).

Ska berätta en hemlis. Jag och Cajsa ville VERKLIGEN spela TP men ingen annan.. Jo tre till va lite på.
Iaf, vi var så himla sugna på det eftersom att kvällen innan ställde Cajsa och jag ett x antal frågor till varandra och sen la vi frågorna längst fram så att motståndarlagen skulle läsa frågorna för oss och då kunde vi ju svaren!! HAHA. Det var så jäkla kul när vi spikade vissa frågor på en sekund och de andra "hur visste ni det?" Haha dom fatta ingenting, men kul var det! Synd att inte fler ville spela bara...

Maten var suverän! Det var bakad potatis, ryggbiff och massa rörer, och bröd, och sallad och efterrätt och hela köret! MUMSIGT!

Sen var det raketer och dansgolv i köket. Aldrig varit på en fest förut där dansgolvet har varit i köket! Det var grymt eftersom att det var värme i golvet.. =)

image248
Hej hej!

image249
Killen här var den bästa på att laga mat! Han var grym! Sabbe va lite grym också =)


Plåtning och raketer!


Cajsa och min bravad... förklaras senare


HOPPAS ATT NI ALLA FÅR ETT BRA 2008 FRAMÖVER!


PS! -
Sabbe gilla raggsocka!
 image255

Kommentarer
Postat av: Sara

Va kul ni verkar haft!! :) Kul o pratas vid! puss

2008-01-02 @ 18:12:15
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sabbe

hehe.. inge fel me raggsockor!! =P

2008-01-04 @ 11:39:26
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: Cajsa

det är klart jag bjuder på den =)

2008-01-05 @ 18:04:02
Postat av: Sara

Då måste du bara se den!! Den är skitkul!! :) Vi ses imorrn! Redovisning är så himla roligt...NOT! Men sen får vi en sväng på stan tillsammans! We... och inte glömma lunch som sagt! puss

2008-01-10 @ 17:53:36
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0