Utomlands...

Nu har både Rose och Sara dragit till Taiwan och man blir ju lite avis... vill också åka utomlands NU!!

Ram och jag ska åka någonstans i augusti men vi vet inte riktigt vart...kanske London, Rom, jag vill till New York men inte Ram... (just nu iaf). Sen har jag kommit på att jag har massa vänner i Australien och varför inte passa på att åka dit då?? Fast asså... kollade på biljetter och för 2 pers skulle det kosta 30.000... bara resa alltså. Vi vet inte om vi vill lägga ut så mkt på resan i år.. fast man BORDE passa på när man har massa kompisar där =)

Jaja, jag LÄNGTAR iaf till värmen!!!

image314
Thailand 2006 Jag och snorkeln =) Tiitta vilket fint vatten...

image315
Man hittar mycket roliga stavningar på saker utomlands =) Ska man skrika för att få en milkshake?



Kommentarer
Postat av: clara

haha, snygg stavning du hittat, ser ut som om jag har varit i farten!

Jag vill oxå utomlands, men vi får vänta till nästa vår, om allt går bra. :-)

Och dessutom hur vågar du resa bort i augusti?? Då ska du ju hålla min han och säga att allt kommer gå bra. ;-)

2008-04-10 @ 16:06:49
URL: http://cklaris.blogg.se
Postat av: cat

Haha! ja det är sant... men alltså jag måste få ut o resa ju, kan ringa dig istället =) Men jag åker i början av augusti troligen så jag ska nog finnas där när bebban ploppar ut!

2008-04-10 @ 22:22:21
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0