Tjabba tjena hallå

Nu drar jag på kryssning!!!

Linnea fyller 25 år IDAG så hon har bjudit med sina grymma kompisar på kryssning och det ska bli jättekul! Massa mat ska jag äta för det tycker jag är gott. Och dricka vatten... hehe. Eller??

Linnea och min konversation på facebook tidigare idag:

Linnea:
Skepp o´hoj, nu kastar vi loss...
Äntligen har det blivit dags!
Ses ikväll och då räknar jag med ett rejält partaj! :)

Jag:
Hm alltså Linnea...jag ska va nykter... ont i huve... GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN IAF!! PUSSAR TILL DIG. SES VID 4 WOW!

Linnea:
Tack så mycket!
Du..nykter det tror vi INTE på..haha! Försök med någon annan!
Ses sen!



Vafan, varför sak de va så svårt och lura folk?? Klart att jag ska va onykter ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0