Helgen

Denna helg har varit en superhelg! LAJBANS!

Kryssning på fredagen:


Det började med att jag var DÖHUNGRIG när typ 3 timmar innan maten skulle serveras men det var bra eftersom att maten blev 1000 ggr godare då! Ni vet, när man är sådär ashungrig då blir allt gott liksom =) Och buffé är inte illa heller. Suveränt!!

Sen gick vi och hade lite förfest i en hytt och firade Linnea med sång och paket och grej (som vi också gjorde i matsalen =) ). Senare under kvällen var det bara FEST liksom.

GRYMT skoj!


Vissa kunde verkligen rocka järnet =)


Myspys hos Cajsa


Sen i lördags, vi kom hem typ 5 halv 6 efter kryssningen och var HELT döda... näsan iaf. Ram och jag orkade inte laga mat så vi pallrade oss iväg och köpte sushi vilket är min nya favoriträtt. GUD så gott det är!

Efter det begav vi oss till Cajsa där vi såg film och käka godis, mums!


Kanonväder

Som ni kanske själva vet var det kanonfint väder i söndags så Ram tog mig till Hagaparken i stockholm där jag aldrig varit. Det var jättestooooooooooooooort och fint. Ville gå in i fjärilshuset men det sket sig, hade gjort av me ALLDELES för mkt pengar på båten =)

Vi köpte iaf kaffe, chokladboll till mig förståss och glass till Ram. Dit vill jag åka igen och utforska mer!

image321
Me in Hagaparken. (fjärilshuset i bakgrunden där)


Nu ska jag dricka kaffe ute i solen.
Hej på er!





Kommentarer
Postat av: Johanna

älskar bilderna på dig och rami!!!!!!

Fjärilar är ju ändå så tråkiga,
inget att missa.

Snygg du är, jätte fin kappa!
sushi is the shit!

kram

2008-04-22 @ 21:07:02
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: clara

Låter som att de va en kanonhelg!! Känns som att du gjorde lika mycket på hela helgen som jag gjort under året.... Ja ja, jag erkänner, dagarna är såååå himla sega nu för tiden!!

2008-04-24 @ 18:11:21
URL: http://cklaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0