Gäfle!

Jag har inte berättat hur Gäfle var - DET VAR JÄTTEGRYMT!!

Vi hade mysigt på dagen med shopping, fast inte för mig för jag hittade inget =(

På kvällen var det som sagt fest och tjejerna som hade den hade gjort det hur mysigt som helst i lokalen, ROSA tema!

Hade jättebra bordsplacering och ett plus var att jag satt med snygga GAB!!

Måste säga att vi fyra VAR grymmast på festen!! Vi startade iaf dansgolvet, det säger väl en del =)

image306
Här har vi alla receparier på festen. Födelsedagsbarnet längst upp och bak!


Se vad rosa och fint!


Välkomstdrinkt, ja tack!


Middagen!


Typ första drinken, eller 2a, 3e, 4e ehhh?? =)


Gab och jag hårdrockar


I väntan på tåget som var försenat.
Gab vaTRÖTT =)


Tack tjejer för att ni är underbara att festa med och allt annat!

Kommentarer
Postat av: Gab

OOh vilken GRYM kväll vi hade!! Å vi ÄGDE banne mig dansgolvet :D Hoppas du får en mysig dag me Rami nu! Seeees ikväll! Puss å kraaaam på dig!!

2008-04-07 @ 09:57:43
Postat av: ME&MY

ni ser ut att haft jätte skoj..du var allt lite trött dagen efter... =P

2008-04-07 @ 13:33:35
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0