MAT

Det finns snälla männsikor...MEN det finns även dumma männiksor. Jag ska inte nämna ngt namn här men en VISS PERSON i klassen trackade ner på min mat här om dagen i skolan.

Hallå, ibland har man inte tid att göra världens finaste mat med oxfilé och potatisgratäng med rödvinssås. Ibland blir det liksom lite allt möjligt som man blandar i stekpannan och VIPS så fick man en wokliknande grej.

Men den här personen då tyckte min mat luktade illa på nå sätt och flyttade längre ifrån mig.

DET VAR JU BARA WOK NÖRD!!

image151
Okej, det ser inte hur gott ut som helst men woken var HUR god som helst, hade massa sweet chili i, mums!! Jag säger bara "man tager vad man haver"


Den där VISS personen kan ju ta o bajsa på sig =) hahahahahahahhahaha looooser you are!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo jag såg att du hade bloggat om lunchincidensen så jag ville inte vara sämre jag, o berätta från ett annat perspaktiv.. =) hehe... Ne hörde från Rose att ni spelat spel o sett film istället, fy fy fy men vad kul kul kul... d va ni värda!! bara 2½ dag kvar nu!!! We kan do it! Lycka till idag... ska träffa brudarna kl 09.15 vid bankomaten... FATTA att va i SKOLAN en LÖRDAG, jag spyr och du med! puss

2007-09-29 @ 08:52:24
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0