ÄNTLIGEN tenta imorgon!!

Jehoooo!!!! Imorgon är det tentadags och det ska bli så skönt att få den där tentan överstökad. Inte för att jag pluggat röven av mig som jag brukar men det är ändå skönt och ha en tenta avklarad liksom, så man slipper oroa sig inför den heeela tiden. Rose och jag har pluggat jättebra till den här tentan, vi ligger VERKLIGEN I FAS =) Eller hur Rosan!?!? Vi är grymma.

Jag hoppas att det har gått bra för mina andra söta tjejer i helgen med plugget... vi i R5 är absolut bäst! Iaf våran rad, hihihiiiii.

Jaha, och imorgon så blir det BASTU med brudarna, yeah! Det var länge sen jag bastade. Sist var hos mormor och morfar då Rami och jag basta och hela huset blev helt kolsvart efter ett tag pga att elen gick. Ni skulle sett mormor och morfar, dom blev jättenervösa...men RAmi fixa tillbaka elen! Vilken kille! =)

Annars håller jag på att planera maten tills på tis, jag ska nämligen bjuda Rami på 3 rätters =) Inte illa va!?

Nu ska jag läsa igenom mina anteckningar en gång till innan jag drar till kojs!

Puss & Kram!


(Håll tummarna för mig imorgon när jag har tenta...)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för bastan!!! tur att inte strömmen gick... nu är det bara 5 minuter kvar!!! Wee vad kul det är med tv ibland!!! sov gott puss

2007-10-01 @ 21:51:04
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0