Utmanad

Hm..okej Johanna (som jag blivit utmanad av) - det här känns lite löjligt men jag kan ju inte avbryta utmanandet så jag kör på =)

Här är reglerna:

1. Länka till den som uttmanat dig
2. Berätta 7 sanningar om dig
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
4. meddela dem dem du utmanat

Mina 7 sanningar:

1. Jag kan bli irriterad lätt IBLAND, sällan faktiskt men det händer
2. Jag svär ALLDELES för mycket...
3. Jag börjar bli lite av en pedant människa (hm bra eller dåligt egentligen =) )
4. Jag har ibland för stora krav på mig när det gäller tentor..
5. Jag körde 70 på en 50 väg på uppkörningen och kuggade pga det. (snål gubbe som inte gav mig körkortet!)
6. Jag gillar att se på skitprogram ibland, typ "du är vad du äter" . störd jag vet.
7. Jag ÄLSKAR att praktisera på APO!

Jag utmanar:

1. Sara
2. Sabbe
3. Julia
4. Hanna
5. Clara
6. Det är inte så många i min krets som har bloggar så jag orkar inte skriva i fler... =)
7. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0