Tråkig föreläsnig...

Tjabba!!

Idag hade vi, som vanligt under den här kursen, en JÄTTETRÅKIG föreläsning. Jag höll på och dö av uttråkning. Istället så målade jag av Sara i PROFIL =) Jag måste säga att jag ska nog tänka om när det gäller min utbildning...jag ska bli KONSTNÄR, helt klart! Bilden är så lik Sara så man blir rörd, se själva hur likt det är!!

image166image167
Ser ni hur fin hon är och LIK SOM TUSAN!
Haha jag vet inte om jag är så grym ändå...hahaa fan vilken hemsk bild!!


Jaha, och sen så målade Sara av mig iaf och det blev haha yeah harkel, jättelikt det med =)
image157image165
Haha snyggt va!!??



Sabbe hade också kul =)

image159


Nej, nu har jag inte tid med det här längre, nu ska vi baka bullar =) Det är ju kanelbullensdag!!

Puss puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är tur att man har generna....... snygg som fan! Imorrn kommer vi rocka skiten ur hela Uppsala! Jag håller förresten på att dö, alldeles för mkt bullar.. men kul var det, o baka dem alltså! see ya tomorrow fish-face! puss

2007-10-04 @ 20:22:49
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0