Tentamiddag!

Sabbe och Sara gjorde mig glad ikväll efter den dumma tentan! =)

De kom hem till mig och så lagade vi världens godaste taccos, mums fillibabba!!




Sabbe gör den supergoda guckan (eh)
och jag steker den fina köttfärsen!


Sen finns det ju dom som bara sitter och
kollar kort på kameran och bara tittar på när vi sliter som djur!!


image199
Sen åt vi så det knaka, gott vare!


Senare så tittade vi på Desperate Housewives som jag aldrig sett förut, helt otroligt! Men jag har verkligen försökt dissa sånna program men det var faktiskt, otroligt men sant, helt okej! Man kom in i det direkt =)
(Nejdå, Sara hjälpte faktiskt till sen litegrann men köttfärsen, ville bara jävlas lite!)


Puss på er girls / CAT

Kommentarer
Postat av: Sara

Det går varje tisdag kl 21 och det är ju lagom.. en timme i veckan tv e inte tabu! Men sen är det en timme på månadgen också.. och en timme lost för dig... hahaha... LOSER, du tittar bara på tv jämt jämt jämt!!! :p kl 8 som sagt imorgon... vi ses då!!! Men vart ska vi vaaa?!?!? Ingen aning! I pök U haha (fejsbook)

2007-10-16 @ 23:27:18
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0