Sista festen med gänget...

Åh, ikväll var det sista festen med gänget här i Uppsala innan praktiken och det känns jättetråkig...buhu...
jag vill ju va med alla mina fina kompisar här i Uppsala!!

Först klockan 18.00 åkte jag till frisören och klippte av mig HÅRET!! Ahhh kolla va kort! =) VAD TYCKS??
Sen efter det så åkte vi till stockholms och åt middag (supagod kycklingsallad) och sen shakade vi arslena av oss på dansgolvet!! Wiii grymt skoj!

image203
Söta Rose och jag

image204
Snyggingarna själva!

image205
Haha, rull rull men armarna =) (sabbe - "vi kör frammåt den här ggn" =) )


Jimage206
Jiiihaaaa!!

image207
Go girls!!


Tack för ikväll mina UNDERBARA vänner

Love you all

(and off course - my self too =) )

NATTI NATTI!




Kommentarer
Postat av: den-i-gänget-med-dom-rödaste-läpparna.

ok..love you too pattis.

2007-10-19 @ 00:45:32
Postat av: Sara

Oh yeah sötnos! En underbar kväll med underbara vänner... me gonna miss!! :( Som sagt vi måste höras mkt under praktiken! Kul att du fyllebloggar! Vi ses snart i skolan O jag äger på min bild, peace!

2007-10-19 @ 09:31:13
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sabbe

naaaawww... miiih lajk juuuu tooooo!!! fan va skoj de va!! hahaha.. verkligen dansa järnet!! ooohhhh.. såå roooolit juuuh.. kommer saknaaa som faaaann... faann.. va ja svär!! menååå... de e sååå tråkit o int få se diih på typ 1000 år:( buhuuu.. men diu få hålla ställningarna på öjn;) ja kanske kommer förbi nångång o kollar läget..!!:) nee.. niu ska ja snart se på idoooool:D fredagsmys!! wiieee.. pusss på diih söyttopp!! diu ha världens snyggaste frilla!! LÖVE på den!!

2007-10-19 @ 19:43:19
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: Sara

Tjauuu jo det har gått bra! skoj! Är det bättre än på Rosen eller?? Jag har en massa nya medarbetare! Vi får höras du! När kommer du till Stockholm nästa gång? ;) puss

2007-10-23 @ 17:41:53
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Johanna

Det blev as snyggt gumman!!!
Modigt!

2007-10-23 @ 18:26:15
URL: http://www.desbarrar.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag utmanar dig, kika in på min blogg så förstår du...
Tjao bella!

2007-10-23 @ 18:40:39
URL: http://www.desbarrar.blogg.se
Postat av: Gab

Tjooo!! Hur haru d på liljan?! grymt eller?!! Du får hälsa hela d sköna gänget!! Puss påre!

2007-10-23 @ 21:36:56
Postat av: maGot

Tjaba syrran! Grym du blev i håret. Lite ovant att se dig ha så kort. Det blev jätte bra! Hej hä!

/G

2007-10-28 @ 19:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0