Promenix!

Efter skolan idag cyklade Sara och jag till staden för och köpa ny kurslitteratur och lite annat smått och gott.

En kompis till mig har fått en liten bebba uppe i norrland och hon är så söööt! Fått massa kort på henne =) I alla fall så idag köpte jag boken MAX POTTA som jag ska skicka till lilltösen. Kommer ni ihåg MAX - böckerna??? Det är jättemånga jag frågat idag men typ ingen vet vad det är, så himla skumt.
Trodde ALLA visste vem MAX va...besviken...


image201



Senare så gick jag till Jeanette och därifrån var vi ute och gick en lååångpromenad på
ca 1.5 timme, det är bra de! Sen skulle jag EGENTLIGEN gå hem men då säger Jeanette
"jag har lite mat hemma om du vill ha"
så jag knalla med och kolla in hennes nya boende och fick
JÄTTEGOD mat! TACK Jeanette! Du ska få tillbaka de ngn dag =)


En riktigt lyckad dag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet vem Max är!!=)

2007-10-17 @ 22:06:45
URL: http://hannupannu.blogg.se
Postat av: Cat

Bra Hanna, dig kan man lita på! =) Ps. tentan gick skit...

2007-10-17 @ 22:16:21
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Hanna

Sådär nu har jag svarat både här och min blogg haha tentan gick inte bra...attans!

2007-10-18 @ 12:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0