Lördagsmiddag hos Clara

Jepp, igår var jag hemma hos Clara och åt middag, de va mkt trevligt! Vi lagade pasta med jättegod pastasås, MUMSfillibabba!!! Clara ville egentligen ha tacos men jag sa NEJ! Seriöst, varför ska det alltid ätas tacos när man ska laga mat med vänner??? Alla tycker att det är en så bra rätt för att "alla tycker alltid om någonting när man käkar tacos". Ja visst är det bra att alla tycker om maten man käkar men hur tråkigt blir det inte om man ALLTID ska käka tacos??? USHC, jag blir så trött...

Vi visste inte riktigt om vi skulle gå ut på stan ngt eller om vi bara skulle va hemma och snacka skit. Vi snacka och snacka och jag drack öl och clara drack cider och vin... oj vad vi prata =) Tiden SPRANG iväg och vi blev kvar hemma istället, men det var jättemysigt =)

image208
Godis är gott ibland =) Kolla vilka söta små påsar...nussinuss

image211
Jag och ölen =)

image210
Clara och vinet =)


Sen när jag skulle cykla hem var det ju mööörkt...läskigt... så jag ringde Rami så fick han prata med mig nästan hela vägen hem =) Det är bra att man har en kille som ställer upp!! Tack Rami you are the best!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hello u fool! Vad kul att du har kul :) Åh du är fortfarande jättefin i håret!! Jag e sämst på att blogga jag måste bli bättre på det... pussing & kissing

2007-10-29 @ 17:50:23
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: clara

hallå så e man me här me! de va som fanken!

2007-12-02 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0