Kanelbullens dag!

Yes, idag har det varit kanelbullens dag och självklart har vi bakat kanelbullar! Det blev sånna med kanel och kardemumma i och så blev det sånna med choklad i =) MUMS!!

Det vi missade var att vi skulle ju ha druckit MJÖLK till bullarna...istället drack vi kaffe. Suck. Men kaffe var gott det med iofs sig MEN nybakta bullar och mjölk är nästan livet...


Några av oss i bullbaksgänget


Kavla kavla och smöra smöra!


Åt upp några bullarna gjorde vi med =)
Rose fick i sig 8 (!!!) bullar..


Finfina bulls


Nu ska jag vila lite, är jättetrött.... och röd i ögonen...hu.. Måste ju vara utvilad till imorgon för då är det FEST! Japp, så är det. Och förfesten innan förfesten börjar kl 17.00 hos mig =)


Godnatt mine vänna! (eh okej, ska nog inte lägga mig riktigt än, klockan är ju bara 21..)



Ps. mitt cykeldäck har hållt idag, no luft har försvunnit =) Jag är bäst på att laga punka! yeah

Kommentarer
Postat av: Sabbe

hehe.. grymma bullbilder diu!! ja tror de e nåe feeel på roses mage!! åtte bulla e banne miih månge bulla!! men åå.. tack för ida vännen:) ja vet att ja va lit bitchiii mot diih ida.. diu få int ta de personligt! vi gotlänningar måste juh hålla ihop liksom:)hehe.. skoj att vi hittar på nåe annat än att bah va fulla tisammans:P hehe.. men im då e de banne miih feeest igen:) suss gott! pusss

2007-10-04 @ 21:58:24
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: Sabbe

aaa.. shit asså... guuu va mkt feeeel de e på denna blogg.. den borde läggas ner!! jaaa.. nee.. ja förstår int heller va DIU FRAMFÖR EN DATOR O FÖRRA INLÄGGET ha me varandra o göra!! skumt va fel de kan bli!! hehe.. men diu.. diu va juh snäll ida.. som alla dar.. tar igen de ik kanske;) hehe.. naa.. niu ska ja ner på staden o cuta hår!! seee u soooon!! pusss söyttopp

2007-10-05 @ 13:35:16
URL: http://chippie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0