Irriterad

Förbannade jävla skithålstenta!!!

Hade tenta idag och jag har pluggat mycket faktiskt för och verkligen klara sista tentan innan jul.... men jag tyckte den va klurig och är inte alls nöjd med det jag lämnade in.

Eller jo visst är jag nöjd men det kändes inte sådär jättebra och det är inte helt omöjligt att jag får omtenta på den här.  Då blir den min första omtenta isåfall (vilket iofs inte är så pjåkigt)...bajshål.

Det värsta är att när det var 7 minuter kvar på tentan så ser att jag jag MISSAT SISTA SIDAN!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag bara blajja en massa skit för o få ner ngt snabbt... åh känns inge kul....

Det VÄRSTA är att man får minuspoäng på fan allt!!!

HATA LÄRARE SOM SKRIVER KORKADE TENTOR.

Nu är jag inte glad. Hoppas att Sara och Sabbe kan göra mig lite gladare ikväll....

image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0