BASTA BASTA!

Japp, ikväll efter tentan har jag och mina kompisar bastat! Det var jätteskönt förutom när vi hällde på 10.000 kilo vatten på aggregatet. AHHHH vi höll på och dö, gick ju inte att andas. Vi frågade oss själva "vad gör man om man blir instängd här i den här värmen?" Och seriöst, vad gör man????? Jag skulle få PANIK 10.000 ggr om!!

Saras förslag : slå sig själv så mkt att man tuppar av och aldrig vaknar igen.
Linas förslag : hon skulle krypa på golvet (iaf om de brann...  hehe, smart där!)
Cats förslag: hoppa på aggregatet så man bränner sig som fan och sen tuppar av.

Dom andra vet jag inte riktigt vad de tyckte...hm..

Till alla:
Basta måste göras oftare, jätteskönt (men inte för länge bara....då blir det inte kul, blir helt svimfärdig)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja man blir så len o fin! :) Mer bastukvällar åt folket! När ska ni ner på stan dååå... jag hör av mig när tentagenomgången e slut så kanske jag kan sluta upp med coola gänget! Handla inte ihjäl dig nu...

2007-10-02 @ 09:37:52
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sabbe

aaaa... mer basta åt folket!!:) de va naaaaaajs.. ha så skoj på staden! pussss

2007-10-02 @ 09:40:47
URL: http://chippie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0