APO

Idag var det min tredje dag på praktiken och jag måste säga att det är HUR kul som helst =) Handledaren är så himla gullig och söt mot en så man blir ju helt glad när man ser henne!

Och alla andra, alla är så trevliga på det där apot, föstår inte hur alla kan vara så glada men det är kul och jag förstår att de som arbetar där trivs för stämningen är KANON!

Idag har jag fått ta emot recept på datorn och klickat och trixat och hämtat lappar och klistrat och allt va man gör. Självklart står handledaren bredvid så att man inte gör helt fel! Det är skoj! Till och med lämnat ut massa starka SSK läkemedel =)

Sen är det kul för att det är en annan apotekarpraktikant där så man känner sig inte helt ensam av att vara lost ibland... skönt och va två liksom som har IQ som en badboll ibland.

Naj hörreni, JAG HAR GRYMT JÄVLA (ursäkta) KUL!!

Nu ska jag käka!

xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Heey min lilla badboll!! hehe.. grymt att diu trivs! hade iförsiih int trott nåe annat för de e juh bah sååå snälla på de apot:D saknar dem faktiskt.. diu få hälsa!! ja trivs superbra på mitt apo osså:) de e verkligen skoj!! tiden går så himla fort!! redan ha en hel vecka gått!! fast ida e ja hemma.. e så superförkyld:( så ja sitter här o kurrerar miih iställe.. hitta den ena o den andra huskuren;) hehe.. ta hand um diih gumman.. ringer diih nån da:) pussss

2007-10-26 @ 13:16:30
URL: http://chippie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0