Stockholm

I fredags åkte jag den JÄTTEROLIGA båten till Nynäshamn och sen den JÄTTEROLIGA bussen till stockholm...hm..båten är bannimej inte kul... Men det var iaf roligare att åka till nynäshamn eftersom då skulle man ju få träffa sin Rami =) På vägen hem var det ju inte lika kul...buhuu...

Jag har haft det hur bra som helst i stockholm, mysigt och roligt har det varit!

Men tyvärr hann jag inte träffa stockholmar-Fransan ...buhuuuu... Men  Fransan, vi får ses nästa gång istället =) Ella huuuur =)

Så idag var man back to work liksom, min handledare var inte där idag så jag satt och skrev på talet jag ska ha snart!! Gud va bra, fick massa gjort =)


image213

image212
Fika i Farsta!



Cajsa hade fest i lördags så där var vi och var sällskapliga!



Cajsa torkar vin som HON SJÄLV (faktiskt) spillt ut =)



Jag måste säga att Cajsa hade många superroliga kompisar som jag aldrig träffat förr, fitusan! Det innebär alltså att jag alldeles för sällan är i stockholm...inte lätt alla gånger här i livet


Keep in touch! // CAT




Kommentarer
Postat av: Sara

Men guuud jag hade ingen aning om att du var i Sthlm ju! Har du ens nämnt det? Har haft en busy helg jag med så det var väl bra att du hade det med, men självklart måste vi ses nästa gång! Vi får ta o pratas vid över telefon och uppdatera livet lite kanske! Ikväll är det Bostin och VECKANS MACKA! Veckans bästa tidpunkt... Jag e sämst på att blogga men jag ska bli bättre! Men man är så trött varje dag ju... ska kanske försöka gå å lägga mig i tid! puss lilla ängeln!

2007-11-05 @ 21:10:16
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0