Stockholm igen!

Då har man varit i stockholm igen då =) det var hur mysigt som helst att få träffa rami...

Jag åkte upp i torsdagskväll så i fredags gick ram och jag till globen...först småduggade det lite och sen blev de ett jäkla regn så vi var dyblöta när vi kom fram, kul kul...not.

Där i globen hälsade jag på Alem =) Hon verkar ha det jättebra hon med för er som inte vet!

fredagkvällen åkte vi hem till ramis komipis och hans fru, vi var ute och åt sushi och sen hängde vi hemma hos dem fram till 02.00 typ. HUR TREVLIGT SOM HELST!

I lördags träffade jag gulliga SARA på ett fik i skanstull, mmm va vi fika och det va gottigottgott!! Det roligaste var ju att få träffa Sara igen, var ju typ 1000 år sen!

Cajsa kom också förbi och sa hej och det var inte fy skam de naj!

image225
image226

På kvällen drack rami och jag vin och jag känner att jag har lite huvudvärk idag...huuuu. men de va gott med vin! =) drack TOM rött vin, helt sjukt för och va jag

Nu är man hemma igen på öjn. Jag måste säga GUD VAD DET ÄR SKÖNT ATT FLYGA HEM ISTÄLLET FÖR DEN DÄR BÅTEN!

Keep in touch! / CAT

Ps. Jag älskar flyg

Kommentarer
Postat av: fiorella

Trevlig blogg du har :)

2007-11-25 @ 15:30:14
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0