Har ännu NOLLAN =)

Imorse går jag in på min skolmail för att kolla om jag klarade sista tentan vi hade... jag var hur nervörs som helst för att jag visste att det inte gick så jättebra på den. Missade som sagt typ sista sidan så det såg INTE så ljust ut om man säger så... men iaf så loggar jag in och läsar "DU ÄR GODKÄND"

Fi fasen vad jag är bäst ibland asså! Men det var verkligen på gränsen.... jättenära att jag kuggade. Men vaddå, skit samma, bara man klarar sig =)

Gabbie (vet att du klara den, rose sa de) och Lina (om du klarade den?).... det är still fajting här vem som håller nollan längst =)

I really love my self sometimes!


Kommentarer
Postat av: den-tredje-nollan-i-gänget

haha. givet så klarade jag den!! fajten fortsätter...fysiologi nästa.

2007-11-10 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0