Ram och jag i Skåne! =)

Ja, för någon helg sedan var Ram och jag i Skåne och hälsade på min mormor och morfar. Det är alltid lika kul som vanligt! MEN tempot där hos dem är ju inte det högsta men det är skööönt för då kan man bara ta det lugnt i vila ut. Får man aldrig göra hemma! Alltid något att göra.

image2
Här sitter vi ute i varma solen! mmmm!


Givetivis satt vi inte bara hemma och häckade, vi åkte även in till stan en sväng och sen även till ÅHUS för vi ville äta deras superdundergoda glass!! Man får HUR mkt glass som helst! Yeah!

image3
Ram mumsar i sig =)


Varje dag till middagen (som ägde rum kl 13. 00 cirka) blev det en absolut-vodka snaps + vin! Morfar vill ju fira när vi är där!! Hehe


image4

Jag kan bara säga SKÅL!

Det var en UNDERBAR resa!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0