I'm alive!!!



Bara så att alla vet så LEVER jag faktiskt...det är bara det att jag har varit kass på att uppdatera er på vad som hänt i mitt liv!

Vad som har hänt de senaste dagarna:
1. vaknat, ätit frukost.
2. pluggat med rose fyrtioelva timmar (eller förmiddagen)
3. kommit hem, plugga mer
4. lagat mat.....eh mkt pasta blire =) Typ ätit pasta och pesto, pasta och köttbullar och GRÖT hela jävla veckan, börjar bli liiiite tired på de asså...
5. pluggat lite till
6. gått och lagt mig, inte ens tittat på TV!!
7. ZZZZzzzzzzzzzzz.................

Jahopp, där ser ni vilka UNDERBARA dagar jag haft och varför jag alltså inte skrivit så mkt i bloggen...dumma mig I know.

Snart så SMÄLLER DET!! Rami tar examen och vad ska jag HA PÅ MIG??? Jag vill ha en klänning men icke sa nicke hittade jag EN ENDA som föll Cat i smaken. Kanske är jag lite kräsen? De kanske må vara så...jaja. vi får se vad det blir.

Är det någon som har sett en snygg klänning på stan som är en Cattis-klänning så får ni hojta till för jag är öppen för 1000000 förslag!!!!!!!!!

Sen undrar jag hur det är med systrarna R4???? LEVER NI??? Jag vet, mitt msn har fuckat sig så tyvärr kan ni inte snacka med roliga mig...herregud, en kväll på msn utan mig är väl inget och ha!?!?!? Hehe.
Brudar, vi ses iaf imrgn för då ska vi se PIRATERNA!!!!!! wohoooo!! Är den kass så ska jag tametusan ha pengarna tillbaka, bion kostar hela 105 spänn!! Shit va allt ska öka i pris hela tin....

taka care my friends!! you are the best EVER!!!

PUSS!!


Kommentarer
Postat av: Sara

åh jag lever jag lever jag lever... miss you mjau:is! :D Du får ju gå in på min blogg så man kan snacka med dig där drullputt! Vilken förändring din blogg fått... sket du fullständigt i Mr. Andersen eller?? Jag gillar det såhär iofs... =) Jag har inte tid å kolla klänningar åt dig tyvärr, men jag lovar att allt sitter bra på dig o din stjärt haha Lycka till med plugget så ses vi på bion imorrn!!! ROM till oss o piraterna o Cola till valkis framför oss! puss

2007-05-31 @ 21:58:19
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: cat

Hahah valkis. så jävla snygg är hon...

2007-06-01 @ 12:56:28
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0