Helt ledig...

Hm, inte riktigt än men snart, snart, snart...så börjar det riktiga tentaplugget till sista tentan för den här terminen. Då man sitter inne och pluggar och tycker synd om sig själv så vill man bara skita i allt plugg och bara åka ut och RESA i stora vida världen!! Men icke sa nicke... inte blir det någon resa nu inte... Får vänta till sommaren då jag FÖRHOPPNINGSVIS får en vecka ledigt då man kan åka utomlands någonstan. Vore niiiiiceeeee!

Men, man kan ju alltid drömma sig bort ett tag till värmen och känslan av att bara vara heeeelt LEDIG.... Saknar den känslan...

image22
Nån liten å (eller vad kallar man det, eh???) i Thailand där jag var förra sommaren, man längtar tillbaka....hur fint som helst. Men det ser ni va =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg! Värsta fina bilden... men ärligt, hur stavar du till länktar??? get a grip man... ni missade ju värsta intressanta diskussionen när ni drog!! :) Ni borde stannat... Vi tog så himla heta bilder idag! Jag hoppas verkligen de kommer upp här på bloggen snart...
ses imorrn katten, då är det bryggan som gäller!!! puss puss

2007-05-21 @ 20:33:59
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Cat

Ärligt sara...jag tog ju bort LÄNKTAR och ändrade det efter...hm...och jag såg att det ändrades...men kanske inte på din äckeldata...

2007-05-22 @ 15:38:15
URL: http://calelicat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0