Fredagsgrill i Stockholm!

I fredags fick Ram och jag vääärldens godaste mat!! Vi grillade hos J och M och det var verkligen hur kul och gott som helst =) Jag trodde vi skulle sitta ute när J sa vi skulle gå ut till bordet ute...jag höll på att dö för det var ju kallt ute!!! Ahhh men som tur var satt vi bara ute en liten stund och sen gick vi in, tack!

image5
Här har vi värdparet!


Vi pratade om allt möjligt mellan himmel och jord och det var kul! Pratade massa om hur man ska uppfostra barn osv. Shit jag har ju egentligen INGEN koll =) Man tänker säkert när man får barn att man ska göra si och så och så blir det heeeelt fel och inte alls som man tänkt sig. jaja det får vi väl se i framtiden, de var iaf kul att disskutera ämnet!

Hm, förutom att äta och snacka satt J sönder en stol också =)
Såhär såg hon ut, HAHA!!
image6
Ursäkta men HAHA gud vilken hållbar stol =) J är liksom inte direkt tjock men ändå gick den sönder!


Ja sen så kom även världens coolaste tjej in i köket helt plötsligt!

image7
Vilken tuff tjej asså!!

image10
J och jag! Smile!


image11
Ram och J rockar loss med mikrofonen!! haha!!

Ojojojoojojoj vad kort det blev nu, men det är ju kul. Till sist vill iaf Ram och jag tackar för en grejt kväll!!

image8

Eh okej, jag ser väl liiite skum ut men ändå. Ögonen hänger inte va!?!!? =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Å GODE GUD!!
Hade jag inte haft en så oerhört stor självdistans så hade jag tvingat dig att ta bord dessa obehagliga fylle bilder!!
Ser ut som en håårsad ( vet inte hur det stavas)
korsning av Cortney Love och vithåriga tanten i "stekta gröna tomater" hehe.....
Håll med!

2007-05-16 @ 18:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0