För lite tiiiiiiid!!!

Åh, man har alldeles för lite tid för att hinna träffa alla sina nära och kära... Man pluggar, man jobbar, man tränar, man bor inte på gotland längre (där man har många kompisar) och man har helt enkelt inte alltid tid....Tiden går bara fortare och fortare nu för tiden. Hur ska det bli när man är 45? Går tiden 1000 ggr fortare då? Hoppas inte för hur ska man då ens hinna gå på dass??

Det är många kompisar som jag verkligen saknar och som jag känner att man inte hinner träffa...jobbigt. Jag tänker iaf här visa att jag saknar dem. Ni, mina polare, är verkligen det bästa som finns! (+ Ram då =) ).


image17
Åh jag saknar verkligen dig bruden, du är både cool och grym =)                                          


image18
Hm...gått länge sen vi sågs, snart är det dags! My little Krick! =)


image19
Saknar våra gamla Kareoke-kvällar!! Vad sägs om fler i sommar??? Yeah!


image20
Mmm, det är kul att vi ses snart i sommar!! Då har vi mkt tid att ses I hope !!


image21
Åhh, London...det var så kul! Synd att vi inte hittade varann på valborg Sandy...Miss you.



Ja, det var några av er kära vänner...det kommer flera! Sitter vid Rams dator och han har ju inte alla mina vänner på kort så det komma fleeeeeeer. Det är ba så jäla jobbigt att sätta på min data...tar 1000 år!!

Ikväll ska Ram och jag ut och äta, wiiiiiiiiii mums!

Kommentarer
Postat av: julia

men min gud va najs att du bloggar, då håller man iaf lite koll på va du syssla me ;)
jisses va gooo du e som tom nämner MIG bland saknade vänner, grejen e ju den att ja sakna di ap mycke me... tänker iaf lätt varje dag på di å fundera på hur de rulla i uppsala... men ja tänker iaf massa på di som sagt... blir de gotland i sommar för di alltså??
take care min sugerbebe!!!!
lots of love

2007-05-20 @ 14:48:10
URL: http://chulii.blogg.se
Postat av: Sara

tjohoo idag är det homeopati för fulla muggar!! see you later babe! puss

2007-05-21 @ 08:05:13
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: clara

saknar dej me som faan! de va ingen skum bild du hade på mig nää.. haha. tror att jag har ett par fina bilder här på dig me, :P ses snart min lilla partymyra!! KRAMAR!!!

2007-05-26 @ 21:11:27
URL: http://cklaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0