Födelsedagsfest på Djärknergatan!

Igår var S och jag på födelsedagsfest hos Rams tvillingsyskon och JAPP vi blev fulla. Eller S påstår att hon inte var så full....eller huuuuuuuuur?? Va blajar du om!

Vi hade vår egen förfest hos mig, drack en vinare. Senare på festen drack vi upp en till....sen va det slut. VAD GÖR VI NU, tänkte vi????? Shit. Jaha, nej så då fick vi köpa en liter vin av Rams syrra, yepp och den drack vi också upp =) Även en shot slank ner. DET VAR SÅ JÄLVA ÄCKLIG! Aj fy.


image13
Party we like!

När festen dog ut gick vi ner 2 våningar till en annan fest. Vi kom in dit, det var Rams poolare som hade festen. Hm, där stod helt plötsligt Rams brorsa. Skumt, vad gjorde han där? Dansa gjorde han iaf !!

Där gjorde S och jag några extremt snygga konster med hjälp av 2 pallgrejer....eh snyggt =)

image14image15
Mmmm visst är vi grymma!


Iaf sen imorse kom R till mig klockan halv 9 för att vi skulle plugga....eh jag höll allvarligt på att dö. Sov 4,5 h cirka och plugga hela dagen på de...mmm mysigt. Inte. Men vi klarade det bra =) Det blev även 2 cheesburgare på Mc Donalds, det var vi värda!!

Skulle egentligen tränat ikväll men ORKA. Nej tack. Ram kom så vi lagar god mat istället och bara relaxar!! Nice.

Det sista, fest är fan kul!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha... full som en kastrull :) Du glömde nämna rödvinet som råkade slinka ner också! :) D e inte lätt alla gånger o dricka i normala proportioner! Vilka snygga konster... hade jag helt glömt bort, haha... glömde ju bort att vi ringde o terroriserade Gab också... livet e för härligt! pussen

2007-05-17 @ 20:27:28
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sara

The best bilder ever asså :) Ska du med till Bj ikväll då?? Gått bra med plugget?? Puss

2007-05-18 @ 16:48:31
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sara

Fuck msn! Roligare o wrighta här! :p Synd att du inte ska med... :/ Jo ärligt så tänkte jag dricka, fan ta mig! Men 2 ggr på en vecka är inte hela världen...hihi... har inget hemma, bara sprit! Jag tränade ju på Väderkvarnsgatan kl 11.00 idag, skulle gå på Core... men så var det INSTÄLLT, bajs! Så det blidde SM istället! Ha en underbar kväll!! puss

2007-05-18 @ 18:27:10
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sara

asså de tror alltid att jag spammar när jag skriver till dig! Blir det så för dig också?? Vilka muppar... som om jag någonsin i livet skulle spamma.... Jag blir tokig!

2007-05-18 @ 18:28:15
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Johanna&Mario

Fyllekärring =)

2007-05-19 @ 15:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0