Rams mottagning var kanon!

I lördags hade Ram sin examensmottagning med kompisar och mina föräldrar, det var mycket trevligt och kul =) Vi fick lite smått och gott att snaska på, kex och ost och massa frukt och grejer...det var mysigt och GOTT!

Han fick massa trevliga presenter också!! Man skulle ju lätt vilja ta examen fyrtioelva ggr känns det som!! =) Hm, han fick jättefina vinglas med vin till, tröja, nån cool grej till motorcykeln, en jättebra gryta och av mig fick han en jättesnygg skjorta med manschettknappar till (dyraste presenten jag gett han =) De va han värd!)

Efter fikagrajet begav vi oss till staden där vi gick ut allihopa (inte gamlingarna) och drack lite öl! Vi gick till den nya Irish-puben. Den var faktiskt riktigt mysig, man trodde man var på Irland =) Det var skön stämning för det var båda äldre och yngre där, vi var nog yngst måste jag säga!! 40-taggarna var ganska fulla en del! HAHHAHAAHHA

1000 bilder =)

image59
Ni har en av den sötaste ungen i världen!

image60
Ni har också en av den sötaste ungen =) (inte ram naj...guuuud)

image61
Annie, titta in i kameran för tusan! =) ....ps du är inte bäst, det är jag. Tyvärr....


image62
Inne på Irish-puben. Det var ett jäkla drag med de här gubbarna som lira =) Kan säga att 40 taggarna dansade och tjoade som f'''''''n!

image65
Stiliga Cat

image67
Ram och sin broder!

KUL KVÄLL ASSÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0