R4 avslutningsfest!

I torsdags var det FEEEEEST! Jag drack vin och blev lullig...hm..sen var det Rose fel att vi tog varsin shot och Saras fel att vi tog en till =) Sen var jag i gasen. Hehe kul kul.

Hm, jag kan tyvärr inte berätta om allt som hände den kvällen...för jag mins inte. Jag mins att jag inte tog ETT ENDA danssteg på hela kvällen, hur kom det sig Sara???? VA TUSAN GJORDE VI EGENTLIGEN?? haha. Men vi hade ju självklart kul ändå =)

Senare i alla fall så kom jag hem...Lina var så snäll och följde mig heeela vägen hem, där bjöd jag henne på en dammsugare som vi mikra...hehe oj vad den blev sladdrig men god var den ändå har jag för mig?!?!

Dagen efter....jag vakna och kunde inte röra huvet...aaaaaaa!!!!! Det var bäst och ligga kvar i sängen =) Men efter att Sara ringde och väckte mig fick jag pallra mig upp, inte kul asså med den huvudvärken...

Det var EN KUL KVÄLL! + att jag hade typ ALLAS grejer dan efter, jackor, nycklar, jacka igen, visa kort osv. hur kunde jag ha fått allt??? Det kan man undra....
image54
Förfesten ägde rum hemma hos Rose, mkt trevligt och god kaka!! =)

image55
Seriöst, vad är det för fel på min cykel? JO typ allt, den borde skrotas!

image56
Här står vi i kö i en timma in till stocken, HERREGUD! (kolla in min utväxt....jag ska färga om jaja! Jag ska bli blond you know!)

image57
Shot är livet...INTE. Det är inte gott asså...Sara ser ut att tycka att de är gott...whats wrong with you?

image58
Ja, man är het en kväll som denna...



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha asså den kvällen var grym!! Helt jävla underbar... :D Så himla sköna kort!! Ni måste skicka dem till mig sen... för jag kommer inte heller ihåg den kvällen! 25-årsfesten var tusan inte sämre den.. världens fylleslag med obegränsat med sprit ;) tihi... galet skoj! Jag saknar alla er såååå mkt... o det har bara gått en helg! Vi ses snart å då ska vi ha tre supderduperroliga veckor tillsammans på G-land! Alla måste blogga fram tills dess så man är uppdaterad!! Imorrn börjar vi tusan jobbet!! Hur ska det gå??
puss

2007-06-10 @ 18:43:38
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Johanna

Du ser ut å haft en skön helg =)
Då förstår jag varför jag inte fick komma.
*lugnad
puss & kram

2007-06-11 @ 13:13:54
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0