Igår tog min kära EXAMEN!! =)

Det var en stor dag för Ram och igår var han verkligen värd att få ta examen =) Han har kämpat och längtat så himla mkt tills att bli färdig och till den här dagen, du är bäst älskling!!

Iaf, dagen började med att min kära och hans syskon och jag åkte in till STADSHUSET! Där fick vi gå runt och mingla lite bland alla dessa blivande poliser. Det var ett hav av killar och tjejer i blåa skjortor vill jag lova =) Vart man än gick såg man en polis! Kan säga att man kände sig rätt säker, inte direkt så att man var skraj för att ngn skulle haffa sin handväska. Man kunde ju liksom lätt få hjälp om man säger så!!

Senare började själva examen och TALEN!! ojojooj det var massa tal...bla bla bla...jag lyssnade ibland med kändes som att man kom in i sin egen lilla dimma och tänkte på att jag skulle ta massa fina kort och filma o allt. =) Jag var ju filmgudinnan nr 1 och filmade hela kalaset.

Efter alla dessa tal så fick poliserna sina betyg....yeaaahh!!! ÄNTLIGEN liksom.

Senare åkte vi in till medborgarplatsen och käkade lite mat, det var nice. Man var ju RÄTT hungrig efter att inte ha ätit från kl halv 9 - 15....så det satt fint med lite mat i kistan!


image47
Här väntar vi på att få gå in... MINGELTIME först!

image48
Middag!


Senare på kvällen åkte vi till Uppsala och vi gick till ekonomikumparken och drack vin med rams syrra mfl! Det var mycket trevligt!

image49
Dricka vin ur mc donalds mugg är inte helt fel...

image50
S är så jädrans läcker ibland asså =) Hennes kille där i bak!


Kommentarer
Postat av: Sara

polis polis potatisgris.... Ni verkar ha haft en bra dag! Fint väder var det ju också! Nu är det inte långt kvar tills vi e klara, men den här terminen iaf... då är det partay för fulla muggar (kanske inte Mc-muggar men iaf) och vi ska grilla skiten ur hela stan! Har ni mailat folket eller?? De vill kanske veta i god tid... har ni förresten nåt o grilla? =) Hur ska man hinna det... dumma tentagenomgång som ligger så besvärligt! puss puss

2007-06-03 @ 16:51:02
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sara

Frågescheman är det äckligaste som finns!! De går inte in i skallen alltså, så är det bara...!! Gahh.. man blir galen! Jo vi tänkte gå på frågestunden, men den håller kanske inte på så länge som det står!Men den är inte obligatorisk som jag vet.. Jag o sabbe tänkte gå på systemet o köpa mat på tisdag efter min klippning :D Men klart vi ska va hos Rose kl 17.00! mm hör med henne.. så ni skickar mail. Vem vill komma på grillning utan o ha nåt o grilla? Svårt å bjuda alla på tentadagen.. de lär ju springa iväg! Du e grym du som tränar... jag körde lite pilates igår =) d e jobbigt... men det är ingen fettförbränning direkt! Vad pluggar du på idag förresten?

2007-06-03 @ 17:48:42
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sara

äh huh vad B d e när passen inte motsvarar förväntningarna!! Vi har sammanfattat nlm men jag har inte kollat igenom det än... men vi gör nog lika mkt som ni! sen skiter vi i handelsvarorna till djur! D e blajj! Jo lm är det ju egentligen bara kolla i fass... man vet ju typ vad de är till för om man tänker till! Det är frågorna som e knepiga och om det kommer nån fråga man inte e beredd på... Handla på fredag ja... apsmart! Men vi ses imorrn din lurifax! då ska jag redovisa... gaaaahhhh puss

2007-06-03 @ 20:05:10
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: clara

Gratta ram från mig hörru! Nu kan ni ju leka tjuv och polis hela dagarna, KUL! När kommer du till ön, för typ 200 gången? :) Kramar!!

2007-06-04 @ 11:02:47
URL: http://cklaris.blogg.se
Postat av: clara

fint, då kommer du hem samma dag som studenten är. men då ses vi värsta snart! kul i jul! jag får väl bli stammis hos dig då :)kramar!!

2007-06-04 @ 14:05:59
URL: http://cklaris.blogg.se
Postat av: Sara

ja fy och usch... livet e inte lätt o inte egenvården heller! Men det löser sig... TÄNK! På onsdag då är det dags o balla ur om man känner att inget fastnar!!! Imorrn ska jag bli fin i håret tihi... förhoppningsvis :) Undrar hon hon klagar på: mina slitna toppar, min utväxt eller nåt annat jävla fel... ahhh jag hatar frisörer! Jag hoppas verkligen de är snälla mot mig nu! Har ju Sabbe med mig iaf :) puss

2007-06-04 @ 17:02:21
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sara

Gud vad skönt o sitta utomhus! Hade också velat göra det... men då får jag inte så mkt gjort =/ Tog iaf en promenad ner på stan imorse, till frisören alltså.. så jag var väl ute i solen iaf 20-30 min =) Jo jag var nöjd när jag gick därifrån! Men jag vill fixa det själv nån gång så man får se om man är nöjd.. hon kunde kanske tagit lite kortare längst bak (precis samma problem som dig) men men... Klart vi INTE glömde systemet... där var vi o vi handla i stora lass! Men vi skiter i grillningen eller hur? Jag håller på med kompendierna nu, tänkte satsa på dem idag och försöka läsa boken 1ggr... sen imorrn gör jag samma sak... så då blir det repetion! Sen får vi se hur mkt av det här som jag hinner i verkligheten..haha! Jag vet inte vad Sabbe o Gabbie gör... men de hoppar lite mellan varje verkar det som, de har en alldeles egen pluggteknik :) Jag tror det löser sig du.. ni har nog pluggat på det mesta så det kan ju inte komma hur många frågor man inte kan svara på som helst!

2007-06-05 @ 15:52:05
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sabbe

Heeey!! de går fint me pluggandet:) gab o ja ha suttit hela dagen! gått igenom hela SRÅ typ:P roliga grejer.. Hur går de själv?? o grattis ti en polis!! Int alla som ha en egen polis diu;) naj, niu ska ja sova... e phett trött!! pusss

2007-06-05 @ 23:44:50
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: Sara

Huuuur gåre för er?!?! Nu börjar paniken asså... vad ska man plugga på?!?! Hej kom o hjälp mig, NU! Jättesvårt o veta om saker o ting sitter... puss

2007-06-06 @ 14:52:43
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Cat

SARA!!! I know..hur ska det här gå asså? Man vet som sagt inte om det sitter som det ska. PANIK! Jag har inte dömkt panik men jag är VERKLIGEN inte säker alltså, det beror sig verkligen på vad de kommmer för frågor..om de kommer de man kan liksom. Jag tycker du bara ska kolla igenom alla i SRÅ uppifrån och ner och säga frågorna till dig själv o säga LM till "sjukdomen". Det tror jag är bra, jag gör det nu =) Längtar tills imrgn, då är vi fria som små fåglar =) Puss puss honey

2007-06-06 @ 16:27:39
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Johanna

Fattar fortfarande inte varför jag inte blev medbjuden? =(

2007-06-08 @ 19:03:09
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0