Första kvällen på munken!

Igår var det fest....festen var hos Linnea som alltid =) Naj kanske inte alltid men OFTA måste jag säga! Det är en väldigt fin lägenhet du har LInnea!

Kvällen började med att vi förfesta hos Linnea och där snacka vi massa skit. Hm, Sabb va ju där ohc SJÄLVKLART blev de ju mkt apo snack! det går liksom inte att komma ifrån, det är så kul och disskutera! Sen med Malin och Malin blev det lite vårtsnack.! HAHAHAHAHA!!!! Det var hemskt de, men Malin va ju så intresserad =)

Klockan halv 12 bärde (jag vet, men det är gotländska) det av till MUNKEN!! Det var inte mkt kö och vi gled in rätt snabbt GRATIS till och med!! Tack tack bruden osm släppte in oss =)

Eftersom vi inte betalade inträde så köpte SAbb och jag ÖL!! Det va gott de!

Sen dansade vi heeela kvällen lång!!

En mkt trevlig kväll må jag säga!

ps. snygga kort kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag jobbade till 4... sen kollade jag det där konstiga numret som hade ringt på hitta.se o det var ju arne o gerds :D tihi.. Pratade vi igår mena du? Jag pratade med Sabbe har jag för mig?? Men jag kommer inte riktigt ihåg vad som sas =) Men det låter som ni hade trevligt igår!! Det hade vi också!! Men fest är alltid kul av nån knasig anledning! Men jag ska alltid festa som hårdast när jag ska upp aptidigt dan efter, vad är felet? Jag ska försöka hinna ringa dig imorgon tänkte jag... känns lite stressigt idag =) Men puss så länge stumpan!

2007-06-17 @ 20:38:49
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sara

O du förresten... hur då sne? tell me lite mera så jag kan försöka fixa det, vill ju att det ska se normal ut i allas datorer =)

2007-06-17 @ 22:58:39
Postat av: Johanna

Låter skoj!
väntar på bilderna...

2007-06-20 @ 20:47:12
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Johanna

Vart är bilderna???

2007-06-27 @ 15:50:07
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0