Första dagen på jobbet!!!!

AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HJÄLP!!

Nu tror ni (pga. av min inledande mening) nog att jag hade ett helvete på min första dag på jobbet MEN jag ska säga er att det var liiite så men jag känner mig rätt nöjd ändå, även fast jag inte kunde svara på riktigt alla frågor kunderna hade. Det var mycket spring och mycket att komma ihåg och lära in....gud....HUR ska man lära sig allt???

Sabbe??? Hur säger jag bara, HUR ska vi lära oss??? Fitusan. Men jag tror att Sabb och jag kommer va kungar på alvedon efter den här sommaren iaf =) + allergi. Det var det vi båda kände att vi hade koll på mest idag, hehe!



Jaja, va är en bal på slottet utan alvedon??



Ps. LYCKA TILL GABBIE =) Muhahahahahahhahahahahahahahaha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0