ÄNTLIGEN!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa nu är det sommarlov och det är så SKÖNT!! Jag måste säga att t.o.m tentan kändes bra =) HUR bra början på sommaren är inte det här?? Fint väder och jag får jobba på mitt sommarjobb! OM inte kära tentarättaren är hur taskig som helst och sätter fel på allt...jaja

Snart är det fest med brudarna i R4 och det ska bli riktigt kul. Vi ska sitta ute i solen och dricka vin =) Men Sabbe ska tyckligen dricka cider...hon får sitta lite längre bort för sig själv. HHAHAHAHAHAHHAH Fan va rätt! ops

Nu har jag damMsugit och städat rummet, tänte det var lika bra så att jag inte behöver göra det imrgn då jag är bakis som ett as! Orka dammsuga då. INTE JAG! nej fy usch.

Imrgn åka jag hem till öjn =) Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii...träffa mamma  och pappa  , ska bli kul =) o farmor =) och kompisar också iofs. Mac kommer senare men det ska också bli kul! Ram ska ha sin mottagning så det ska också bli jäla skoj! Då blir det lite fest på kvällen, IGEN! Sen helgen efter är det också fest, midsommar.... och sen helgen med...då är det nå graj på hamnen med nå öl graj o blaj. Då kommer Cajsa och jag måste ju träffa henne då!

Hm...men hörrenini, nu ska jag göra nå annat, take care!
Ni får se hur den här kvällen gick till om någon dag =)

FULLT ÖS!



HA DET SÅ BRA NU ALLA, HA ETT BÄST SOMMARLOV (ni som har) OCH BADA OCH SOLA MYCKET, DET SKA JAG GÖRA =)

image51
Thailand...åh längtar tillbaka...det va kul...

Kommentarer
Postat av: Sara

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV.... me like me like!!! Du missa världens roligaste tentagenomgång!! Jag skrattade konstant.. jag lovar :D JApp snart ses vi din lilla buse!!! PÖSSELI STRUT

2007-06-07 @ 16:56:36
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: mamman i gänget

ok..pattis! du kommer förmodligen va lite bakis som sagt..eller bakis som ett as!! tack för dammsugarn..den var ju god! minns du..man vet ju aldrig, fyllo! vi ses i augusti då kompis!

2007-06-08 @ 01:52:31
Postat av: Cat

jag kan inte röra huve lina....så jävla bakis är jag... fifan. men tack för att du följde mig hem =) Det var nog bra tror jag, hehe. Var lite slirig när jag tänker efter..herregud. men de va kul!! Ja vi ses i augusti polarn! vi hörs väl innan med ngt! take care!

2007-06-08 @ 10:18:06
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Sabbe

men diu kisse! fan va diu va rund om tassarna igår:P hehe.. men de e bra att diu hade skoj iallafall! va annat kan man ha;) hehe.. men diu.. ha diu min kavaj?? ja sakna den lite grann:( niu ska ja ti frillan.. pusss

2007-06-08 @ 10:27:21
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: Johanna

Ha så kul ikv och trevlig helg gums!

2007-06-08 @ 19:04:03
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0