VAR är nyckeln???

Fransan och jag kom hem, hon skulle låsa cykeln....CATTIS, VART TOG NYCKELN VÄGEN???
Shit, hur ska det här gå tänkte jag??? Vi hade precis varit och köpt det röda fina hänglåset till cykeln och hon har REDAN tappat nyckeln??

Iaf, det var mörkt och vi leta som galningar på gräsmattan mha Fransans lampa som hon har på mobilen, den var ju jättebra...eh...

Jaja, vi leta och vi leta... tillslut orka vi nästan inte leta mer MEN då hitta vi den PÅ CYKELN!!! Nyckeln hade hon tappat och den la sig på cykeln, helvete vilket onödigt letande =) Hahahaha!!!! Men de va kul efteråt!!


image94
Ser ni nyckel ella?

Kommentarer
Postat av: Sara

haha... asså det var ju apkul o leta efter nyckeln! =) Nu sitter jag o väntar på att min mat ska bli klar... 7 min i mikron, glömde ju min lunchlåda hemma så jag fick dra till Willys o handla =/ buuuu.... gud vad bra att du har bloggat!!! pössel

2007-07-09 @ 12:21:56
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0