Shit vad vi stekte asså =)

Igår var det sista kvällen Ram hade sina polare här så vi gick till Hamnplan för och rocka loss lite!! Där var det riktigt nice. Vi förfestade hos Johanna först, tack för att vi fick komma!!! =)

Ute på Hamnplan var det jättekul, vi dansa och hade oss och STEKTE!!

Jag jobbade idag (dagen efter) och vi la oss 04.15 inatt....jag trodde att jag skulle va helt DÖD idag på jobbet MEN det gick bra att jobba!! Jag var inte ens bakis! Helt sjuk. Det beror sig nog på att jag drack massa vatten ute på krogen och åt en banan när jag kom hem...hm.. Glömde tyvärr resorben, as.

Några bilder från förfesten

image113

image115

Bilder från Hamnplan

image116
Shit va man kan va gla!

image119
Vi dansade heeela kvällen!

image117
Kolla in vilka stekare!! Haha så himla kul!! =)

image118
Grymt härlig bild, nu är det draaaag!!

image121
Ram och jag steker =)

image122
Jo och jag dansade loss på dansgolvet högst upp den sista kvarten, svettigt värre va de!!




Kommentarer
Postat av: SARA

KLAAAART JAG KOMMER IHÅG TANTEN, JAG ÄLSKAR DET DÄR PARET HEHE.... GRYMMA. TACK FÖR PLINGEN IGÅR... KUL O PRATA, SÄRSKILT OM EN VISS PERSON. NU ÄR TEXTFÄRGEN PÅ KOMMENTARERNA ÄNDRADE OCKSÅ, LITE LÄTTARE ATT LÄSA. TYDLIGEN SÅ KAN MAN INTE SE RESULTATET OM MAN FÖRHANDSGRANSKAR UTAN MAN MÅSTE SPARA FÖRST, VÄRDELÖST MEN NU VET MAN DET IAF....

2007-07-30 @ 10:15:52
URL: http://FRANZENS.BLOGG.SE
Postat av: SARA

YOYOYOYOYOYO....CHECKA IN MIN BLOGG OM DU INTE HAR NÅT O GÖRA PÅ JOBBET PUSS

2007-07-31 @ 10:45:33
Postat av: SARA

YES, JAG JOBBAR... MEN BARA TILL 16, BÖRJADE TIDIGT. JAG DÖR AV LÄNGTAN TILL VÅR FEST, VI MÅSTE PLANERA DEN GRYMT BRA... SKA BLI SÅ HIMLA SKOJ. VI HADE LOTTNING IDAG PÅ JOBBET MED LITE PRODUKTER OCH JAG VANN GLUTENFRI PASTA, HEHE... LUNCHA TILLSAMMANS ELLER++++ PUSS

2007-07-31 @ 13:09:04
Postat av: SARA

VAAAAAAA.... VILKEN STORMISS, KISSEMISS. HON HAR ABSOLUTA VIRRPROBLEM DEN TANTEN... KLART DU MÅSTE FÅ ÅKA ÄNDÅ NÄR DET INTE ÄR DITT FEL. JO DET E KUL O JOBBA....SLUTAR 7 IDAG O SEN SKA JAG UT MED SOFIA WEEE... LEDIG IMORRN. INTE MÅNGA DAR KVAR FÖR DIG NU... KÄÄÄÄÄMPA PÅ PUSS

2007-08-01 @ 18:06:03
Postat av: Sara

men GUUUUD.... nu skickade jag meddelandet till mig själv! klantarsel! jaoo du jag tycker du ska skita it och sen bjuda på något när du sluta! Blir lite KAKA på KAKA om du förstår vad jag menar!!! :p Jo det var kul ute igår! Träffade nån som kände min storebror tydligen.. men lagarone blev det iaf! Ikväll är det middag som gäller å sen imorrn är det tacoparty!!! =) Exakt vilket datum var det du skulle dra?? myspys

2007-08-02 @ 23:28:18
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: SARA

ÅHÅ...ATT SLUTA SKRIVA TILL SIG SJÄLV ÄR INTE LÄTT. IKVÄLL SÅ ÄR DET TACOFEST, SKA BLI SKOJ.. LEDIG IMORRN OCKSÅ VETTU, NÄR VÄRMEBÖLJAN KOMMER... MÅSTE UT I SOLEN ASSÅ. SKA HJÄLPA MIN BRORSA OCH FLYTTA IMORGON OCKSÅ.. MEN INTE PÅ FÖRMIDDAN SÄGER JAG BARA. PUSS

2007-08-03 @ 16:14:04
Postat av: Sabbe

Heeey kissimiss!! ja vet ja e för jäla seg på att svara.. :S men de klart ja kommer på ditt kalas!!:) shizzze 10 dar!! diu slår då alla rekord!! ja ska bah jobba 9 dar i rad.. lr aa.. ja ha juh bah 7 dar kvar efter denna.. men ja säger då de.. de e naaaajs:P hehe.. hörde att diu skulle ti Prag din lilla kotte!! ja e int alls aviss.. iiiiiinte alls!! fnyss!:P jaja.. men vi ses imorrn allas lilla söyta kissemiss! pusspuss

2007-08-04 @ 09:23:40
URL: http://chippie.blogg.se
Postat av: Sara

sorry att jag inte svarade på sms:et!! Men jag förstår PRECIS hur du känner! Hoppas du inte spydde ihjäl dig pga av jobbsällskapet... Jag har hjälpt min brorsa att flytta idag så det har varit fullt upp! På min enda lediga dag typ! Jag är ett underbart syskon..ehhh!! Sen jag kom hem från Gotland har jag faktiskt fått vara mkt mera i egenvården i Sollentuna! Ska vara där heeeela söndagen, 11-17 för att det var en som var sjuk så jag skulle få ersätta :D weee... Sen kanske jag ska byta praktikplats också till Stinsen, för tydligen är inte Vallentuna nå bra... dålig kommunikation och
vissa i personalen gick inte samarbeta med sa nån på jobbet som hade jobbat där i flera år! Skulle va skönt o ha nära till praktiken faktiskt! puss

2007-08-04 @ 17:21:52
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0