OTROLIGT!!

Det är inte en rolig sommar... Eller jo, den är rolig för att man hittar på så mkt kul =) MEN HALLÅ, vart har VÄDRET tagit vägen????

I helgen var iaf jag, ram, kusin, cajsa och annat folk på tofta och SOLA och BADA!! Det var första ggn på tofta för i år och det är slutet av juli, det är heeeeeeelt OTROLIGT!! Jag har legat på stranden 2 ggr i år...helt vansinnigt..

image106
Det var jättesoligt hela dagen men just när jag skulle ta kort var det inte världens sol...jaja

image107
Hej hej vad alla badar!!

image108



Sist men inte minst, MERA SOL TACK!!!

Kommentarer
Postat av: SARA

HIHI.... PRATAT NÅGE MED HAN+ JAG TYCKTE HAN VA SKUM BAH... HETSANDE TYP. PRATA LITE SÅ FÅR DU KANSKE SE. NAJS ATT DU FICK ÅKA TILL TOFTA.. SOLA ÄR JU FAKTISKT LIVET. OCH VILKEN OTREVLIG KUND FÖRRESTEN.. HAR HON ALDRIG FÅTT HJLÄP-FRÅGAN FÖRUT ELLER, KNASBOLL. VI HADE EN SJUKT KUL DRINKKVÄLL IGÅR... SKA BLOGGA OM ALLT SEN HIHI.... HÖLL OCKSÅ PÅ ATT SKICKA MEDDELANDET TILL MIG FÖRST, VILKEN TÖNT MAN E PUSS

2007-07-28 @ 10:47:29
URL: http://FRANZEEN.BLOGG.SE
Postat av: SARA

JA VI MÅSTE SNACKA SNART ASSÅ, OM LIVET...NÄR SLUTAR DU IDAG DÅ+ SKA IVÄG PÅ FEMKAMPEN DIREKT EFTER JOBBET OM DET ÄR BRA VÄDER. HOPPAS NI FÅR DET KUL IKVÄLL....LAGARONE+++

2007-07-28 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0