Midsommarafton!!!

Midsommarafton....det är som vanligt när man ska göra någonting... Först är man ett gäng på typ 20 pers som ska va med och fira midsommar MEN sen när väl dagen är kommen kan folk inte komma och BANGAR pga. sjukdom osv. Sure säger jag att 7 pers blev sjuka på midsommaraftonsmorgon. Vi blev alltså typ 13 st på grillkalaset i Tofta, men det var kul ändå!!

Det var 100000 mygg på stället så alla kleta in sig med myggspray =) Vi trodde vi skulle få hur många myggbett som helst MEN nej nej, jag fick typ ett!! och de va de enda, sjukt bra myggspray säger jag!!

Grillningen blev kalas med sallad, potatis, sås och kött och jordgubbar osv. Vi hade tom en MIDSOMMARSTÅNG! Den va grym.


Sabbe hacka sallad =)


Jo och jag relaxar medans de andra fixar maten, HAHA!!


Så söta ni är!!


Senare på kvällen blev de lite mer liv i luckan =) Vi dansade hur fina danser som helst runt granen och nere vid stranden badade vissa men INTE jag!! Fy va kallt! Jag tittade på istället!!


Hej hej!


Jag och kransen


Klockren bild! Så himla snygg


Tittut!


Ännu senare vid typ 12 snåret gick vi till stora Tofta parkeringen och där var det världens fest med dj och ALLTING! Man kunde bada balja och hela balejet! Hur kul som helst! Vårt gäng rulade på dansgolvet iaf!! =)


Niceiga brudar!


Vi äger dansgolvet såklart =)


Vad ÄR DET för fel på DJ:n?? Asså, jag mår illa.


HELT KLART EN LYCKAD MIDSOMMARAFTON!! Tack för att vi fick komma Sabbe! Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0