JÖNKÖPING!

Förra helgen var jag i Jönköping med familjen och Ram. Vi firade mormor och morfars 60-åriga bröllopsdag hemma hos min moster och man med kusiner och deras respektive!! Det var en jätterolig helg med god mat och vin =)

Min ena kusin har fått en bebis och hon är 1 år nu och är så himla söt!!!! Vilen tuff tjej hon va asså!!

image87
Jag och Elsa (kolla in, jag har klippt av mig håret!!)

image88
Ram och Elsa snackar lite skit...

På lördagkvällen blev det 3 rätters och sen utgång för "UNGDOMARNA".

image89
Hola!

image90
Lilla familjen =)

image91
Jag och min älskling...

image92
Vuxenbordet! Skål på er!

image93
Mormor, morfar, mamma och moster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0