Crazy kväll!!

I lördags var det utgång på gute. Vi förfestade hemma hos Gabb och Fransan. Förfesten var lite lugn i början men sen senare blev det jäla ÖS!! Det tycker vi om!

image96
Så himla härlig bild, kan man va gladare??? Jag undrar varför vi är så glada =)

image97
Snyggingarna! (fin hals du har Gabb men du måste ju inte skylta med den jämt =) )

image98
Den här är också grym!! Asså, jag skulle ju ta kort på alla 4 och den enda som kom med var JAG!!! HAHA så himla skön bild =)

image99
Mormor is back!

image100
Sweet SAbb och jag!

image101
Eh, ja nu ska vi göra konster igen, som vanligt. Varför blir det ALLTID så Fransan?

image102
Haha, vem är fullast??

image103
Sabb och jag rockar till livebandet!!

image104
Dansa är kul!!

image105
Sist men inte minst, varför ligger Adam ner överallt??? =)

Kommentarer
Postat av: Fransan

Det här var en SJUKT KUL KVÄLL!! Jag dör... måste vi göra om! :) Jag älskar verkligen våra akrobatikkonster på fyllan... o att klättra på folk :) I LOVE MYSELF... Ikväll är det träning som gäller! Höga knän o spark i baken!

2007-07-09 @ 12:23:29
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Sabbe

Kissikatt!! de e bra att nån uppdaterar lite:) ti skillnad från en annan.. gillade helt klart bilderna!! ha vi verkligen festat så mkt?? hehe.. skoj har vi iallafall!! Diu e bäst!! love u gumms!! pusss

2007-07-09 @ 19:29:28
URL: http://chippie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0