Vilken helg!

Det har verkligen varit en HUR kul och rolig helg som helst nu i helgen!

Har varit saker och göra heeela tiden och det tycker vi om.

LÖRDAG

I lördags gick jag ut med 3 underbara brudar =) Vi dansade hela kvällen och det var verkligen dökul. En av brudarna träffade några ragg, hehe och den andra gick hem pga. att hon mådde tydligen inge bra...hm..

Sen den tredje och jag rockade VERKLIGEN LOSS!! Shit vad vi ägde dansgolvet!! HAHA

image230

image231
Titta så kul man kan ha =)

image232
Haha, vi dansade så himla rockigt så jag råkade slå till cajsa på läppen, haha hu. det började tom blöda!!

SÖNDAG

Dagen efter var man lagom trött, hade ont i huvudet hela dan men jag höll mig uppe ändå!
Cajsa och jag åkte på den traditionella JULMARKNADEN. Det var ju kul och gå med svidcajsa som inte ville shoppa utan bara ville fika hela tiden! ahah. Nej men hon var snäll och hon fick sin fika.

image233
image234
Här får cajsa sin välbehövliga kaffe som hon tjatade om i 2 timmar säger vi =) hehe. Jag beställde en kaffe latte och när jag drack så smakade den BRÄNT, fifan. Jag bad om en ny och då smakade den ännu mer BRÄNT, fifan. Tredje gången gillt och då sa jag KAN JAG FÅ EN VANLIG KAFFE? Det fick jag och 10 spänn tillbaka =) Den smakade typ också bränt....hehe nej men typ


Efter julmarknaden gick jag itll farmor och åt den traditionella JULMATEN hon har varje första advent. Det var jättegott och jag åt massor!! Första julmaten och det var grymt gott. Senapen var suverän!!

Kommentarer
Postat av: clara

hmm, undrar vem det va som svek och gick hem och var dörädd för att hon skulle bli tagen för styronykterhet av polisen, haha! Men tack för en kul fest, nästa gång ska jag va ledig dagen efter så jag inte behöver cykla ifrån herr konstapeln!

2007-12-03 @ 23:14:23
Postat av: Sara

weee... ni verkar ha haft en kul kväll :) Vill osså va med ju! Julfest imorrn för min del... Hade du kul på julfesten?? puss

2007-12-05 @ 21:02:59
URL: http://Franzens.blogg.se
Postat av: Johanna

Vad lyxigt att ha en fammo som styr upp julmat redan 1 advent!
Smaskens!
Tack för vovvarna till dockskåpet säger Junie!!
Kram kram

2007-12-07 @ 10:53:09
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Sara

Hahaha vad kul!! :) Men det är ju barnmisshandel... skittaskigt! Så ikväll blir det babben då?? =) Fan vad skoj! Jag ska på kontorsfest men jag e fortfarande sjuk.... fyfan! puss!

2007-12-08 @ 11:00:32
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0