JULDAGEN

I år SKET jag i att gå ut på munken! Istället stannade jag för en gångs skull kvar hela kvällen hemma hos min andra faster (årliga juldagsmiddagen är där) och åt mat och spelade rappa kalja! (eller hur det stavas)

Det känns hur skönt som helst att jag sket i munken, hörde från Sabbe att hon stått i kö i 1,5 timme...fifan.

Hos faster fick vi jättegod annorlunda mat =) MUMS! Det var norrländskt och det var ORRE och en annan fågel, komma inte ihåg va den heta. Det hade jag iaf aldrig ätit så det var jättekul att testa nå nytt!

Senare på kvällen spelade vi rappa kalja och min kusin och jag var på lag, vi var rätt heta men vi tappade i slutet och kom näst sist...bläää.... pappa och johan vann... men det var nog bara tur =) hehe

image243
Sällskapsspel är livet, HUR kul som helst =)
Alla ser lite vimmsiga ut, haha. jaja.

image244
Sen fick vi nån slags snapps, ella va de va. Den var helt ok! Smakade citron!

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du börjat blogga igen! :) Verkar ha haft en trevlig jul! Kul o höra din röst från Sabbes lur.. hehe.. talk to you later babe! puss

2007-12-26 @ 17:38:00
URL: http://Franzens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0