JULAFTON

Nu har julafton varit.... det går så FORT!! Man hinner ju knappt med att äta skinka så är julen över...hm... jaja lite skinka har jag ju iaf fått i mig =)

Julafton var iaf jättetrevlig. Var hemma hos min ena faster och åt julmat och lekte någon asgrymt paketlek som man blev helt svettig av!! Men det var det värt.

På kvällen spelade vi spel och det värsta va att "gamlingarna" vann med 2 ynka stek, SUCK!!



         
mamma och pappa öppnar paket efter den svettiga leken


image240
image242
image245
Man var tvungen att ha dessa snygga glasögon för att kunna läsa på korten när vi spelade spel.
Dom var RÄTT grymma =)


Senare på kvällen åkte vi (familjen) hem och öppnade fler paket och drack öl!

image241
Jag och vår fiiiina gran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0